DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

vitamin bagi kanak-kanak

Mempunyai masalah-masalah seperti di bawah dengan anak-anak kesayangan anda?

- tiada/ kurang selera makan.
- memilih makan - tidak mendapat nutrien sepenuhnya dari diet harian.
- selalu demam/ kurang sihat, terutama yang duduk di nursery.
- mempunyai athma & bronchitis.
- mempunyai eczema (protein bantu bina semula sel yang lebih sihat).






Meal Shakes amat sesuai di ambil sebagai makanan tambahan bagi mereka.(tapi bukan sebagai makanan utama ok!). Multivitamin yang lengkap beserta protein dan serat dalam bentuk serbuk.Senang untuk dinikmati oleh anak-anak anda.Rasa yang amat lazat dan harum Vanilla.

Jika di ambil bersama dengan  OmegaGuard akan lebih menampakkan kesan terbaik bagi perkembangan anak-anak anda. Sumber minyak ikan yang mengandungi Asid Lemak Omega 3, termasuklah DHA dan EPA.*

- menggalakkan fungsi otak.
- untuk kesihatan sistem saraf dan fungsi mata.
- mengurangkan keradangan.
- menambahkan kolesterol baik di dalam badan (HDL).


Bagi bayi yang masih berusia DI BAWAH 1 TAHUN, maaf….SUSU IBU lah yang terbaik!!! dan ditambah dengan makanan pejal berkhasiat bagi memberikan segala zat dan nutrien yang diperlukan oleh bayi anda!

Walaubagaimanapun, istimewa bagi ibu yang menyusu, ibu boleh consume vitamin yang kami cadangkan ini, dan segala khasiatnya dapat disalurkan kepada anak melalui air susu ibu. Insya Allah.

Apa tunggu lagi..jom dapatkan set ini daripada saya…hubungi saya di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com dan sms di 017-4077801.

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit





Tiada ulasan:

Catat Ulasan