DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

immune booster!!!




Apa dia NutriFeron ni sebenarnya?


Dicipta oleh pakar imun, Dr. Yasuhiko Kojima
Satu-satunya suplemen yang dicipta oleh pakar imun - Dr. Yasuhiko Kojima.

Lebih daripada 40 Tahun Penyelidikan
Dr. Kojima berjaya mencipta NutriferonTM selepas beberapa kali menjalankan ujikaji dan penilaian terhadap beribu-ribu sebatian dan lebih daripada 200 herba lain. 

NutriferonTM mengandungi satu campuran proprietari ekstrak tumbuhan semulajadi yang berasal daripada biji labu, benih plantago, kuntuman bunga Japanese Honeysuckle dan bunga safflower. 



Ia adalah suplemen yang berfungsi sebagai penggalak kepada sistem imun tubuh @ immune booster. ia lebih ketara berkesan ke atas mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti kencing manis, kanser, asthma, dan banyak lagi.

Siapa yang memerlukan NutriFeron ini?
  • individu yang rendah sistem imun.
  • individu yang mendapati pengambilan vitamin C (dos lebih) tidak memberi kesan ke atas penyakit yang dihidapi.
  • individu yang apabila sakit (demam), demamnya melarat melebihi seminggu.
  • ibu menyusu, namun mendapati anaknya masih kerap demam, dan demam berpanjangan.
  • Kepada kawan-kawan yang anak-anaknya kerap demam walaupun fully breastfeed, bolehlah menambah immune ke dalam susu badan anda dengan pengambilan Nutriferon seminggu sekali. Sebagai persediaan awal kepada bayi.

Cara pengambilan :
•Satu minggu sekali sahaja, ataupun apabila perlu.
•Satu paket sehari (atau, jika perlu), minum bersama air. Sila minum secepat mungkin selepas dibuka kerana ianya mudah menyerap kelembapan.


Jika berminat untuk menghadapi musim demam sekarang ni...Dapatkan produk ini dari saya. Sila hubungi di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com dan boleh sms saya di 017-4077801 untuk keterangan lebih lanjut.





Tiada ulasan:

Catat Ulasan