DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

DIA DATANG LAGI! (GLA COMPLEX)


HARGA SPECIAL HANYA UNTUK  BULAN MAY SAHAJA


GLA (asid linolenik gama) digunakan oleh ramai wanita untuk memelihara kesihatan sepanjang kitaran haid setiap bulan. GLA merupakan sejenis asid lemak Omega-6 yang digunakan oleh badan kita untuk membentuk prostaglandin (bahan berkesan berupa hormon yang membantu badan mengawal atur proses-proses badan yangg normal).

Apa pula prostaglandin? Prostaglandin merupakan bahan hormon dalam badan. Ianya penting untuk fungsi kimia badan seperti mengawal tekanan darah, mengawal muscle contraction, menghalang rembesan gastrik dan banyak lagi. Ia juga adalah anti keradangan, anti pembekuan darah disamping mengurangkan tekanan darah.

GLA Complex Shaklee merupakan kombinasi minyak borage yang mengandungi asid gamma linolenik (GLA), asid linolenik (LA), minyak bunga matahari dan vitamin E.

Antara lain khasiat GLA Complex ini :-

Membantu mengawal dan mengatur kitaran haid

Membantu meningkatkan kesuburan - for those trying to conceive baby!
Melegakan PMS (sindrom pra-haid) - abdominal pain, breast pain
Membantu dalam menangani menopus
Menguatkan kuku dan rambut
Menjadikan kulit lebih sihat dan berseri-seri
Membantu menangai ekzema
Melegakan simptom akibat artritis reumatoid
Mengandungi vitamin E untuk menguatkan dinding arteri
Menguatkan imuniti tubuh
Memperlahankan proses penuaan
Mengurangkan blood-clot yang boleh menyebabkan serangan jantung
Mengawal kencing manis dan darah tinggi
Mengawal kolesterol
Untuk fungsi saraf






 
Ingin menjaga kecantikan kulit?keseimbangan hormon? mengawal kencing manis dan darah tinggi... jangan segan-segan atau malu-malu untuk dapatkan produk ini dari saya. Sila hubungi di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com dan boleh sms saya di 017-4077801 untuk keterangan lebih lanjut.


*Produk ini tidak bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuh atau mencegah sebarang penyakit.  Tidak digalakkan bagi perempuan mengandung

Tiada ulasan:

Catat Ulasan