DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Herblax

Mengapa detox / mencuci usus penting??

Detox adalah proses membersihkan usus di mana segala toksin, lemak dan lendir yang melekat di dinding usus dikeluarkan melalui pembuangan air besar. Selepas dinding usus kita bersih, barulah badan kita dapat menyerap nutrien pada tahap optimum. Kerana itulah detox sangat penting sebeum mengambil apa-apa vitamin atau supplement supaya tahap penyerapan nutrien pada kadar paling optimum. Ia
disyorkan sebagai 'mild cleansing action' untuk kesihatan perut, usus dan dalaman. juga membantu penyerapan zat yang lebih baik ke dalam tubuh. Ada sesetengah pengguna yang perlu menggunakan 4 biji sekali makan, tetapi ada juga pengguna yang hanya perlu ambil 2 tablet saja sudah mencukupi. Macam saya memang hanya perlu ambil 2 tablet saja dan tak sampai sejam dua..dah buat apa yang patut...hehehe..jika seseorang tu mempunyai sistem perlawasan yang cepat hadam...mudah jer g melabur jika mengambil tablet ini.







Produk ini mengandungi alfalfa (Medicago sativa).  Individu yang menghidap lupus eritematosus sistemik(SLE) perlu meminta khidmat rundingan pakar sebelum mengambil produk ini.
Tiada perasa tiruan, pemanis, pewarna atau bahan pengawet tambahan.
 Pengambilan 2 hingga 4 tablet sebelum tidur amat digalakkan


jika memerlukan agen detox..pilihlah herblax...ia sahabat yang sejati.....bagi saya..mungkin bagi anda juga...hubungi saya di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com atau sms 017-4077801.


* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.
Lots of love...
Hayati

Tiada ulasan:

Catat Ulasan