DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Set D - this month special price!!!

Ingat lagi tak tentang set D ini. Ia mengandungi vitamin :


  • vitamin B-Complex   : Known as B for Beauty…ianya penting dalam kestabilan hormon kita. Kekurangan b complex dalam badan boleh membuatkan kita cepat letih, cepat marah atau moody, cemburu dan banyak lagi. Bila kita dalam keadaan hormon yang tidak stabil jerawat akan mudah terhasil.

  • Vitamin C : ianya sangat penting dalam pembentukan kolagen. Ramai kita yang sibuk nak beli kolagen walhal hanya dengan mengamalkan makanan yang tinggi kandungan vitamin C membantu penghasilan kolagen dengan lebih baik.

  • Vitamin E :  terkenal sebagai vitamin awet muda. Ia juga dikatakan melambatkan proses penuaan. Selain itu vitamin E juga dikatakan membantu keseimbangan hormon dan mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Vitamin E juga membantu mengurangkan kesan kulit jeragat selain pengambilan beta carotene. Vitamin E sangat membantu bagi mereka yang mempunyai masalah kulit yang berminyak.


Tak yah lah nak cucuk-cucuk tu..takut la dengar....just makan je vitamin...semulajadi macam tu kan...
at the same time banyak benefit boleh dapat.....tak percaya? Cubalah dulu...

hubungi di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com dan boleh sms saya di 017-4077801 untuk keterangan lebih lanjut.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan