DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

2 produk terbaru dari Shaklee


Terdapat 2 produk terbaru dari Shaklee. Iaitu Advance Joint Health Tablet dan Collagen Powder. Mari kita lihat apa dia produk tu....



1. Advanced Joint Health Tablet

Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah satu formulasi proprietari yang dapat menyokong pergerakan, kelenturan sendi dan fungsi sendi yang sihat. Ia dapat  membantu meningkatkan keselesaan sendi dan pergerakan. Dengan menggunakan tumbuhan dan bahan-bahan berasaskan mineral, Shaklee Advanced Joint Health Tablet ialah formula sayur-sayuran 100%.

Ia mengandungi :
ekstrak unique Boswellia aktif dengan paten tertunda
ekstrak Jagung
Zink
Tembaga
Mangan
Vitamin C 




2. Collagen Powder 

Apakah kolagen? Kolagen adalah struktur protein yang bertindak sebagai perekat antara sel. 75% dari kulit kita terdiri dari kolagen. Ia dapat diserap dengan mudah oleh badan dan dapat membantu kepada peningkatan sintesis kolagen pada lapisan dermis dengan berkesan.

Shaklee Collagen Powder merupakan suplemen kolagen hebat yang mengandungi:
4,000mg proprietari RSS (Red Snapper Scale) Collagen
kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen yang diekstrak daripada sisik ikan merah.
ekstrak biji benih Camellia japonica
ekstrak kerangkerangan
ekstrak Pfaffia
kolagen ikan
Lactobacillus acidophilus
vitamin C 
Vitamin B

Shaklee Collagen Powder mudah larut dengan minuman dan makanan kegemaran anda. Setiap hidangan dipek di dalam satu uncang untuk memudahkan anda menggunakannya secara segera pada bila-bila masa dan di mana saja. 




Macam mana kawan2...jom try produk terbaru ni...boleh dihadiahkan bagi ibu-ibu atau bapa-bapa yang ada sakit-sakit lutut bagi Advance Joint Health Tablet dan semestinya Collagen powder bagi yang mementingkan kecantikan kulit...

Hubungi saya di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com atau sms di 017-4077801.



Tiada ulasan:

Catat Ulasan