DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Cinch shake- cerita versi ke dua

Salam sejahtera....

ini sambungan dari cinch-shake-cerita-versi-saya di bulan Februari yang lalu.....

apa yang diharapkan sangat lah menjadi kenyataan....di mana...berat badan dapat dikurangkan....tapi perkara yang lebih menarik pulak yang terjadi....

Sekarang ni saya telah berjaya hamil! Tidak merancang..tetapi macam impian untuk mendapatkan cahaya mata seorang lagi sebelum mencecah usia 35 tahun depan menjadi kenyataan...ALHAMDULILLAH SYUKUR! tidak sampai secanister pun cinch shake tu saya habiskan...dah jadi benda lain plak..

berat badan yang berlebihan juga menjadi punca ketidaksuburan seseorang....em.....ini pendapat saya..sebab memang saya agak berlebihan sebelum amik cinch shake ni.....so masa merancang tu tak berapa nak menjadi...hehehe...(dengan izin ALLAH jua sesuatu nak jadikan)

nasib baik saya cepat-cepat amik cinch shake...caffe latte lagi..bolehlah saya hamil dengan rasa cergas, rasa kurang sikit lemak-lemak yang bertempek di badan ni...hehehe....so tak la macam kenderaan bergerak perlahan..kena berjalan di site kiri sahaja....keh keh keh....






Hubungi saya di :

email : tulippenang@yahoo.com
sms : 017-4077801



Tiada ulasan:

Catat Ulasan