DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

cinch shake - cerita versi saya



Risau dengan kenaikkan berat badan selepas lama meninggalkan alam penyusuan menyebabkan saya menambahkan Cinch shake ke dalam diet harian.

Apa yang saya ambil setakat ini...Cinch Shake Caffe Late, ESP, Herblax, lecitin, vitamin e, b complex, vitamin c , omega guard, vitalea, alfalfa. ostematix,ajht..banyak la pulak nampak kan...tapi...alhamduillah..jarang mc la...sebab apa..dah makan makanan yang terbaik...usaha kan...untuk maintain....

pagi-pagi saya breakfast dengan Cinch Shake plus ESP dulu...




Selepas tu saya ambil vitamin e dan vitamin c.

Selepas tu, lepas makan tengahari saya akan ambil 3biji lecitin,5 biji alfalfa, 1biji b-complex,1 biji vitalea serta 2 biji herblax. Air memang confirm minum lebih dari 2 liter dah masa ni.

dah sampai umah pada petang harinya memang saya tak makan nasi atau makanan berat-berat dah..

Malam tu hanya makan roti atau biskut ...lepas tu makan lagi 3 biji lecitin, 2 biji herblax  dan 5 biji alfalfa.

Sebelum tidur, saya akan pastikan saya ambil 4 biji ostematrix,2 biji ajht,dan 3 biji omega guard.

Saya dah mula ulang perkara yang sama hanya selepas 3 hari saya ambil cinch shake. Cepat rasa kenyang bila lepas makan benda- benda yang berat.rasa perut tu penuh saja.

Jadi , nanti lepas 2 minggu pengambilan cinch dalam diet seharian saya ini saya akan update lagi di sini...




Tiada ulasan:

Catat Ulasan