DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Selamat ulang tahun Muhammad Firas!

Salam sejahtera,

hari ni genaplah 2 tahun anak lelaki saya yang sorang ni.....Selamat ulangtahun anakku..mudah-mudahan dipanjangkan umur,dimurahkan rezeki,jadi anak yang soleh dan berguna pada bangsa,agama dan negara.


 Dia punya la suka bila di ambil gambar..dapat je apa-apa yang bertulis...di ambilnya macam pandai membaca...tapi dia dah memang pandai menghafal...dah pandai baca surah Alfatihah hingga habis...dan sekarang ni tengah ajar dia menghafal surah al-ikhlas pulak.

Cukup waktu dia akan minta Mealshakes maksudnya susu lah tu...sebab dia tahu saya akan campurkan setengah sudu teh mealshake ke dalam susunya..dan 3 kali dalam seminggu tu saya akan berikan dia minyak ikan..iaitu Omegaguard Shaklee. Sejak dia ambil gabungan kedua-dua jenis supplemen nih...jarang dia demam dan selsema. Batuk tak pernah lagi..sejak dari dia kecil...memang tak pernah batuk.

Saya boleh tengok perkembangan minda dia..sejak ambil gabungan kedua-dua suplemen nih..memang cukup memberangsangkan..ada yang anggap dia dah 3 tahun..sebab dia petah bercakap dan tak pelat.
Padahal dia baru je masuk 2 tahun hari ni. Berat badan dia tak la terlalu berat..dan tak terlalu ringan.Elok-elok saja.

Saya memang sukakan OMEGAGUARD DAN MEALSHAKE SHAKLEE! Sebab saya hanya mahu yang terbaik untuk anak saya.

Shaklee is the best !


Tiada ulasan:

Catat Ulasan