DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Bulan promosi untuk ESP

Hi Uols.....

Produk promosi bagi bulan ni ialah ESP! Produk kesukaan bagi semua orang nih...sebab apa? sebab semua orang boleh ambil ia.

Apa kelebihan produk nih? Sudah tentulah kerana PROTEIN SOYA SHAKLEE IALAH NON-GMO SOY!


Soy Protein Shaklee mengandungi 14 gram protein soya semulajadi yang baik pada setiap hidangan. Diproses dengan air (bukan dengan bahan kimia) bagi mengekalkan sumber semula jadi isoflavones seperti genistein dan daidzein.

Soy Protein tidak mengandungi kolesterol dan laktosa. Ia mengandungi semua asid-asid amino yang diperlukan oleh tubuh anda bagi mengekal tisu-tisu yang sihat, termasuk 9 asid amino penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh dengan sendirinya. Produk Protein Soya ini adalah sumber-sumber kalsium dan zat besi yang baik. Selain itu ia tidak mengandungi perisa tiruan, pemanis, pewarna dan bahan pengawet.


Shaklee hanya menggunakan protein soya yang tidak diubahsuai genetiknya, iaitu Non-GMO (Non-Genetically Modified Organism), dimana ia disahkan melalui Identity Preservation Program. Program ini memastikan soya yang digunakan oleh Shaklee adalah dipantau dengan ketat dan dikawal sejak mula ditanam, dituai hinggalah diproses.



Selalunya RM150 bagi setiap canister ni...tetapi bagi bulan promosi ni...anda boleh mendapatkan ia dengan harga yang berbaloi2....Tarikh luputnya pula Jun 2014. Kuantiti 850gm..banyak tau....boleh tahan selama 2 bulan..dan rasanya lazat.....vanila.

Berminat dengan promosi bagi bulan nih....Sila hubungi saya di

#Emel : tulippenang@yahoo.com / hayatipawan@gmail.com
#Sms  : 017-4077801

Salam Sayang!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan