DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Vivix™



Banyakkan manfaat VIVIX ni....bagi yang dah merasai kehebatan produk ini tentu tersenyum kepuasan saja sekarang ni.

1.Vivix™ Minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.
2.Vivix ™ mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine,Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi. 






Apa sebenarnya fungsi VIVIX ni... 
-Memperbaiki DNA. Setiap hari, tubuh kita mengalami kerosakan DNA (salah satunya akibat radikal bebas) yang menyebabkan proses penuaan terjadi begitu cepat. Vivix membantu melambatkan dan melindungi DNA sel tubuh kita dan melambatkan proses tersebut.
-Memperbaiki tenaga sel. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Vivix membantu menguatkan sel tubuh
-Membantu meningkatkan fungsi otak, kardiovaskular, imuniti dan sendi. Semakin tua, semakin kita rasa sakit sana sini, ingatan pun makin pudar. Vivix membantu mengembalikan keremajaan.

Terdapat empat mekanisma yang membuktikan kebaikan Vivix iaitu ia mengandungi resveratrol yang kebaikannya sama dengan 3,000 gelas arak merah. Vivix juga terbukti 10 kali lebih bertenaga daripada resveratrol, tidak mengandungi alkohol dan menggunakan  bahan semula jadi, tanpa pewarna tiruan serta perasa tambahan. Vivix mendapat sijil halal Jabatan  Kemajuan Islam Malaysia (Jakim) .Vivix perlu disimpan dalam peti sejuk kerana penghasilannya dari  bahan semulajadi memerlukan suhu rendah agar tahan lebih lama.




Sapa yang memerlukan VIVIX ni....sebenarnya siapa2 yang berusia 18tahun ke atas dah boleh ambik...pesakit kencing manis,darah tinggi dan yang nak maintainkan kesihatan dan kejelitaan berpanjangan... Kita berusaha dan tawakal kepadaNYA INSYAALLAH...



Pendek kata yang tak suka ambil tablet tu boleh la bertukar kepada VIVIX ni... apa lagi lepas raya ni meh kita perbaiki balik apa2 yang patut...Sehari sesudu saja.
JOMLAH NAMPAK MUDA....SIHAT DAN BERTENAGA....jangan tunggu lagi...rebutlah peluang untuk menjaga kesihatan sebelum sampai  terpaksa merawat saja







Puan Hayati
Shaklee Independent Distributor [ID No : 866294]
017-4077801




Tiada ulasan:

Catat Ulasan