DISCLAIMER

i am not a medical doctor nor a lactation counsellor. this is my personal blog where all my writings here are based on my experience, readings and discussions, and is mainly for sharing and educational purposes.

Omega Guard



Asid Dokosaheksanoik (DHA) dan  Asid Eikosapentanoik (EPA) merupakan asid lemak 3 yang ditemui dalam ikan laut dalam. DHA dan EPA dipercayai mampu mengurangkan keradangan, menggalakkan fungsi otak, sistem saraf dan fungsi mata yang perlu diperolehi melalui pemakanan.
Shaklee OmegaGuard
TM merupakan makanan tambahan yang mengandungi minyak ikan.  Satu hidangan OmegaGuardTM menyediakan 1000mg asid lemak omega 3  termasuk DHA dan EPA.
Omega antara supplement yang membantu meningkatkan DHA dalam tubuh badan kita. Secara tidak langsung ia juga membantu membakar lemak yang berlebihan di dalam tubuh kita. So kami amalkan pengambilan omega demi membantu mendapatkan kesihatan yang optimum termasuk kesihatan jantung dan daya ingatan yang cerdas.
Anak-anak bagus makan omega?
Ia bagus untuk kecerdasan otak, untuk chest dan imuniti. Namun pengambilan vitamin ini perlu diiringi dengan keperluan air yang mencukupi.

Siapa yang sesuai amalkan Omega? *

1. Semua golongan lelaki dan wanita
2. Mereka yang ada masalah kolestrol HDL yang rendah,
3. Mereka yang sedang membesar dan belajar
4. Mereka yang ada masalah angin ahmar
5. Mereka yang ada risiko menjadi pelupa
6. Ibu yang mengandung dan menyusukan anak
OmegaGuard membekalkan asid lemak omega-3 yang berpotensi ultratulen dengan spektrum penuh bergred farmaseutikal.
Penyelidikan menunjukkan bahawa paras asid lemak omega-3 yang tinggi dapat memperbaiki kesihatan kardiovaskular di samping membantu memelihara tekanan darah dan paras trigliserida yang normal.*
Ultratulen dan Bergred Farmaseutikal
OmegaGuard dihasilkan melalui suatu proses penyulingan proprietari tiga molekul yang memekatkan asid lemak omega-3 yang bermanfaat dan semulajadi sementara menyingkirkan bahan-bahan berbahaya seperti merkuri dan plumbum yang terdapat di dalam kebanyakan jenis ikan.*
Minyak Ikan Terbaik Di Dunia
Mengandungi satu rangkaian penuh 7 jenis asid lemak omega-3 semulajadi iaitu EPA, DHA, ALA dan lain-lain lagi. EPA menyihatkan jantung dan sendi anda manakala DHA pula penting bagi perkembangan dan fungsi otak.*

Credit :Anakku wira
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

Ingin menikmati minyak ikan yang terbaik di dunia? Sila hubungi saya di tulippenang@yahoo.com atau hayatipawan@gmail.com dan sms di 017-4077801.










Tiada ulasan:

Catat Ulasan